Üdvözlünk a gyerekjátékban! A játék során egy labirintusban kell megkeresned a zöldségeket, és eljuttatni őket a labirintus kijáratainál várakozó állatoknak.

Karakterek, játékmenet

A labirintusnak négy kijárata van, a kijáratoknál pedig négy különböző állat várja, hogy megetesd:

Kecske Liba Nyuszi Majom
Kecske Liba Nyuszi Majom

De vigyázz, az állatok, ahogy a valóságban is, nem fogadnak el akármilyen eledelt! A kecske csak a káposztát, a liba a kukoricát, a nyuszi a répát, a majom pedig a banánt szereti, ha másfajta zöldséget próbálsz adni nekik, azt nem fogják megenni.

Káposzta a kecskének Kukorica a libának Karotta a nyuszinak Banán a majomnak
Káposzta Kukorica Répa Banán

A játéktéren - azaz a labirintusban - véletlenszerűen jelennek meg a zöldségek, és csak bizonyos ideig érhetők el. Ezalatt az idő alatt kell felvenned őket, és ha sikerült, akkor a zöldség a kosaradba kerül. Ezután te dönthetsz, hogy egyből megeteted-e a megfelelő állatot, vagy tovább gyűjtöd a kosárba a zöldségeket, azt azonban ne felejtsd el, hogy a kosárban összesen 10db zöldség fér el, ezután mindenképpen meg kell etetned valamelyik állatot, hogy új zöldségek jelenjenek meg a labirintusban. A kosarad tartalmát a játéktér alatt nézheted meg. A kosárból mindig a legelőször belerakott zöldséget tudod kivenni, és odaadni valamelyik állatnak. Így néz ki a kosár, ha tele van:

Időmérő

A játéktér alatti részen ahhoz is találsz segíséget, hogy a kosaradba először betett zöldséget melyik állatnak kell odaadnod. Ha a kosaradba például legelőször egy banánt tettél be, akkor azt a majomnak kell odaadnaod. Ekkor ezt mutatja a segítség:

A majomnak adunk egy banánt.

A játékot játszhatod kislány vagy kisfiú játékossal is, a játék indításakor válaszhatod ki, hogy kivel szeretnél lenni:

fiú játékos lány játékos

Idő

A játékra kezdéskor több, mint négy perc áll rendelkezésedre. A hátralévő időt a játéktér alatt látható csík mutatja:

 A hátralévő játékidőt mutató csík.

Ha megetetsz egy állatot, akkor azért bónuszidőt kapsz, etetésenként öt másodpercet. Ezt az időmérő állásán is fogod látni.

A játékban úgy érhetsz el jobb eredményt, ha a lehető leghosszabb ideig tudsz játszani. A játék az idő múlásával nehezedik, a a labirintusban megjelenő zöldségek egyre rövidebb ideig lesznek láthatók, így kevesebb időd marad arra, hogy felvedd őket. Azt, hogy éppen mennyi ideje játszol, az időmérő mutatja:

Időmérő

Ha végetér a játék, és az elért eredményed alapján benne vagy a tíz legjobb játékosban, eredményedet, és nevedet eltároljuk, hogy másoknak is büszkélkedhess vele. Ezután a játék indításakor látható Top 10 menüpontban is látható lesz a neved, persze csak amíg valaki nem ér el jobb eredményt, mint te. Hogy ez ne forduljon elő, látogass vissza többször, és játssz sokat! Ha nem kerültél bele a legjobb tízbe, akkor se búslakodj, elég gyakorlás után biztosan sikerülni fog.

Irányítás

Végezetül az irányításról. A menüpontok közül az egérrel tudsz választani. A játék során a játékost a kurzormozgató-billentyűkkel irányíthatod, a zöldségek felvételéhez pedig egyszerűen rá kell állnod a zöldséget tartalmazó mezőre. Az állatokkal szomszédos mezőre állva a szóköz billentyű megnyomásával tudod megetetni őket.

Gombok

Ennyit a szabályokról. Most pedig induljon a játék, jó szórakozást!

e

Lejárt az idő.